

Wdrożenie dla globalnego operatora logistycznego
Nasz Klient to firma logistyczna o globalnym zasięgu, świadcząca usługi logistyczne z wykorzystaniem transportu lądowego, lotniczego i morskiego. To transnarodowa korporacja działająca w branży TSL, zatrudniająca ponad 70 tysięcy pracowników w 2 000 oddziałów na całym świecie.
Zakres projektu
Nasza współpraca z Klientem rozpoczęła się od implementacji systemu Time Harmony w magazynach polskiego oddziału firmy. W krótkim czasie Klient zaczął zauważać korzyści płynące z implementacji.
POPRAWA ORGANIZACJI PRACY. UJEDNOLICONE RAPORTOWANIE.
Dane na temat czasu czynności i wydajności przyczyniły się do poprawy organizacji i planowania pracy, optymalizacji procesów, dzięki danym na temat czynności i czasów jałowych, uspójniły raportowanie pomiędzy oddziałami.
Generowane dzięki pracy z systemem Time Harmony oszczędności i wyraźny pozytywny wpływ na organizację pracy odbiły się echem w centrali Spółki, dlatego P2P2 zostało zaproszone do międzynarodowego przetargu na dostawcę oprogramowania w ramach globalnego projektu spółki Labour Management Project. Do głównych założeń projektu należało:
- Poprawa organizacji pracy pracowników magazynowych
- Jednolite raportowanie na poziomie globalnym
- Wzrost wydajności dzięki lepszej organizacji pracy
- Optymalizacja procesów
LABOUR MANAGEMENT NA POZIOMIE GLOBALNYM
Dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom w zakresie monitorowania przebiegu procesów pracy, Time Harmony zostało wybrane jako jeden z wiodących systemów do wdrożenia projektu w oddziałach Spółki w licznych oddziałach firmy na świecie.
Uruchomienie projektu było dla naszego zespołu ogromnym sukcesem i nie mniejszym wyzwaniem!
Co było dla nas wyzwaniem w trakcie projektu
W krótkim czasie musieliśmy dostosować system do obsługi dowolnego języka, raportowania wykonywanych czynności w różnych strefach czasowych, implementacji lokalnych kalendarzy świąt. Dodatkowo zlecono nam rozbudowanie systemu raportowania w oparciu o globalne wzorce, dostarczone przez Klienta.
Dodatkowym wyzwaniem było dostosowanie terminali do pracy w systemie operacyjnym iOS. W dotychczasowych realizacjach dostarczaliśmy Klientom własne urządzenia oparte na systemie Android. Jednak w amerykańskim oddziale Klienta zdecydowano się na wdrożenie systemu na firmowych urządzeniach Apple. W odpowiedzi na tę potrzebę, w szybkim tempie opracowaliśmy instancję Time Harmony kompatybilną z iOS, zapewniając pełną funkcjonalność i płynność działania systemu na nowej platformie.
A wszystko to w czasie toczącego się wewnętrznie projektu całkowitej przebudowy Time Harmony do wersji 3.0, w ramach której m.in. zmieniliśmy platformę framework, przebudowaliśmy koncepcję modułową systemu, łącząc dwa niezależne do tej pory moduły w jeden, wprowadziliśmy personalizowane pulpity i rozbudowaliśmy moduł organizacji.

Współpraca
Po 1,5 roku od uruchomienia projektu system Time Harmony wdrożyliśmy w Argentynie, RPA, Stanach Zjednoczonych, Austrii, Węgrzech, Rumunii, Bułgrii i Francji. W niedługim czasie czekają nas wdrożenia w Czechach, we Włoszech, Francji, Portugalii, Hiszpanii i Brazylii.
Szybkie korzyści
Już w pierwszych dniach po wdrożeniu Kierownicy oddziałów Klienta raportowali nam korzyści takie jak:
- Zwiększona transparentność pracy – rejestrowanie czynności pozwala na lepszą kontrolę nad realizacją zadań
- Optymalizacja alokacji zasobów – dane o obciążeniu pracą per klient pozwalają na lepsze planowanie i przydzielanie personelu
- Poprawa efektywności operacyjnej – dzięki monitorowaniu czasu pracy i eliminacji czasów jałowych
- Poprawa organizacji i planowania pracy
- Wzrost samokontroli i samoorganizacji pracowników
- Uspójnione raportowanie
Finalne rezultaty wdrożenia w różnych lokalizacjach w ramach projektu
- przekrojowe spojrzenie na procesy pracy
- ujednolicone raportowanie
- dane porównawcze do analizy
- poprawa organizacji pracy
- zrównoważone przydzielanie zadań i wyrównanie obciążenia pracą
- wzrost samokontroli i samoorganizacji pracy